Danes dopoldan sem bil na Koprivniku. Od Črnega Kala se da peljati z avtom naprej le 100m, potem pa hlodi in plaz snega na cesti. Tam sem obrnil in parkiral. Potem pa peš po blago vzpenjajoči cesti, delno suhi, delno zasneženi kakih pol kilometra do jase na levi strani z lovskim stojiščem. Saj še veste, zakaj so lovska stojišča po Tonetu S56RTS: da se vanj skrijejo lovci pred divjimi živalmi. Tu sem zavil levo navzgor po kolovozu, kamor me je usmerila tudi smerna tabla za Koprivnik. Do sedelca je bil ta kolovoz deloma zasnežen. Na tem manjšem sedelcu je spet smerokazna tabla, kjer je potrebno zaviti tokrat desno.
Par metrov naprej so bili na poti celi kupi porabljenih petard. Še od silvestrovanja? Jej, jej jej, kaj se vse to počne sredi gozda v naravi. Kam bo potrebno iti nasledni mesec pospravljati, pa vedno le za drugimi?!¸
Potem pa spet po kolovozu v smeri proti vzhodu, ki je postajal čedalje bolj zasnežen. Zadnjih 100 višinskih metrov se mi je pa prav nemarno vdiralo v sneg.
Med potjo je grmelo, pa o tem najprej nisem bil povsem prepričam. Mogoče pa v kakem kamnolomu minirajo? Potem sem pa le zagledal črnino nad Ratitovcem, od kjer je grmelo. Malo pod vrhom je grmenje prišlo nad mano in vsulo se je babje pšeno. V metežu sem prilezel na vrh. Kjer je bilo pod bukvami brez snega, se je takoj pobelilo.
V takem vremenu sem delal le s kratko teleskopsko anteno, pod dežnikom na tleh pa sem vpisal 11 zvez na 2m. Po 10 minutah sem naredil zveze z vsemi, ki so me slišali in odbrzel navzdol še vedno v metežu mešanice snega in babjega pšena. A čez 10 minut je nehalo padati! Pri avtu je pa že posijalo sonce. Če bi bil na vrhu bolj vztrajen, bi naredil veliko več zvez. Eni so pa zaradi grmenja takrat tudi izključili antene.
Toliko o 10 minut dolgi (bolje kratki) aktivaciji brez preoblačenja, Jure bi sigurno napisal več.
73 de Bojan
S5/CP-005 Koprivnik
Moderator: s58r
Vrni se na “CP - Škofjeloško, Cerkljansko in Polhograjsko hribovje”
Pojdi na
- PRAVILA
- INTERNATIONAL USERS
- SOTA - S5
- ↳ SOTA S5
- ↳ SOTA točke
- ↳ Predlogi in spremembe ARM
- ↳ Arhiv ARM predlogov in sprememb
- ↳ Arhiv
- ↳ Napovedane aktivnosti
- ↳ Izvedene aktivacije vrhov
- ↳ NAVODILA
- ↳ BI - Posavsko hribovje, Kozjansko in Bizeljsko
- ↳ BR - Primorje, Brkini, Kras in Javorniki
- ↳ CP - Škofjeloško, Cerkljansko in Polhograjsko hribovje
- ↳ GS - Goricko, Slovenjske Gorice in Haloze
- ↳ JA - Julijske Alpe
- ↳ KA - Karavanke
- ↳ KS - Kamniško - Savinjske Alpe
- ↳ PK - Pohorje in Kozjak
- ↳ TK - Trnovski gozd, Idrijsko hribovje, Kambreško
- ↳ RG - Bloke, Kocevsko, Bela krajina, Gorjanci
- ↳ SOTA - TUJINA
- ↳ SOTA DL/DM
- ↳ SOTA EA
- ↳ SOTA E7
- ↳ SOTA EI
- ↳ SOTA F
- ↳ SOTA G
- ↳ SOTA GM
- ↳ SOTA HA
- ↳ SOTA I
- ↳ SOTA LX
- ↳ SOTA OE
- ↳ SOTA OK
- ↳ SOTA ON
- ↳ SOTA SP
- ↳ SOTA SV
- ↳ SOTA TK
- ↳ SOTA YO
- ↳ SOTA YU
- ↳ SOTA Z3
- ↳ SOTA 9A
- ↳ SOTA 9H
- ↳ Potopisi
- ↳ Oprema in tehnika dela
- ↳ Antene
- ↳ Postaje
- ↳ Napajanje
- ↳ Ostali pripomočki
- ↳ Soft
- ↳ Navigacija
- ↳ Orientacija
- ↳ Drugo
- ↳ Arhiv
- ↳ Razno
- ↳ Arhiv
- RADIOKLUB SOTA SLOVENIJA
- ↳ Radioklub SOTA Slovenija - S50AAA
- ↳ Priznanja RK SOTA Slovenija
- ↳ SOTA Slovenia awards