LX/LX-002 Grengenwald
Objavljeno: 14 Jun 2014, 09:25
ON-027 je že dva dneva oddaljena. Za nama je Bruegge, Bruselj, Schengen in mnogo, mnogo kilometrov z avtom. Čas je, da se malo razgibava. Parkirava na obrobju Luksemburga in odkolesariva skozi center mesta proti 14 km oddaljenemu vrhu Grengenwald. Po belgijski ON/ON-027 aktivaciji anomalije v terenu je bilo pričakovanje prve LX SOTE na višku. Predvsem zaradi njene višine 431m. Ker sem imel pred odhodom na pohajanje v načrtu LX-004, nisem niti pogledal kaj je Jure napisal o tej SOTI. Zapomnil sem si le, da so gps podatki malo izven. To mi je prišparalo spust, kateremu bi sledil strm povratek, saj me je hotel Garmin peljati še par sto metrov naprej, kar pomeni v dolino.
Tudi Grengenwald ni za naše pojme tipičen SOTA vrh, enako kot ON-027. Velja vse kar je zanj že napisal Jure.
Na prevalu je na levi slabo viden odcep, ki se po enostavni leseni zapornici kmalu razširi v kamionsko vlako. Na križišču teh blatnih cest se nahaja pravi SOTA vrh LX-002. Danes vidim, da je tista skladovnica drv, ki je par deset metrov naprej ista, kot na s57xx sliki. Parkirava na robu poti, v križišču raztegnem Inverted V in v pričakovanju pile-upa se zaženem v CW ročico. Malo morgen. Ni pajlapa, ni normalnega šuma na frekvenci, ni tejkerjev, ni nič. S težavo spravim skupaj okoli 15 zvez. Edina svetla točka aktivacije je bil starejši možak, tekač, ki se je zadnji trenutek izognil zanki, napeti v križišču. Tudi tu je bil prisoten QRN bližnje nevihte ter zelo močan QRM (M kot moto), hitre ceste za hrbtom.
Če sva za kolesarjenje z drugega konca mesta in preko centra do tu, se pravi premaganih enih 250 vm, porabila dobro uro, sva se v divjem spustu, ki se neha šele ob vstopu v mesto Luksemburg, znašla prej kot v 10 minutah. Matr ma je letelo.
Po ogledu mesta, po par pivah in močnem kafetu, sva se odpravila na 1000 km dolgo cijazenje proti domu.
LX/S53X/p
Luxembourg
Še par slik.
Za zapisa je kriv s54q, ki me je oštel, da nič ne napišem kako je bilo. Reklamacije naj letijo k njemu PSE.
Tudi Grengenwald ni za naše pojme tipičen SOTA vrh, enako kot ON-027. Velja vse kar je zanj že napisal Jure.
Na prevalu je na levi slabo viden odcep, ki se po enostavni leseni zapornici kmalu razširi v kamionsko vlako. Na križišču teh blatnih cest se nahaja pravi SOTA vrh LX-002. Danes vidim, da je tista skladovnica drv, ki je par deset metrov naprej ista, kot na s57xx sliki. Parkirava na robu poti, v križišču raztegnem Inverted V in v pričakovanju pile-upa se zaženem v CW ročico. Malo morgen. Ni pajlapa, ni normalnega šuma na frekvenci, ni tejkerjev, ni nič. S težavo spravim skupaj okoli 15 zvez. Edina svetla točka aktivacije je bil starejši možak, tekač, ki se je zadnji trenutek izognil zanki, napeti v križišču. Tudi tu je bil prisoten QRN bližnje nevihte ter zelo močan QRM (M kot moto), hitre ceste za hrbtom.
Če sva za kolesarjenje z drugega konca mesta in preko centra do tu, se pravi premaganih enih 250 vm, porabila dobro uro, sva se v divjem spustu, ki se neha šele ob vstopu v mesto Luksemburg, znašla prej kot v 10 minutah. Matr ma je letelo.
Po ogledu mesta, po par pivah in močnem kafetu, sva se odpravila na 1000 km dolgo cijazenje proti domu.
LX/S53X/p
Luxembourg
Še par slik.
Za zapisa je kriv s54q, ki me je oštel, da nič ne napišem kako je bilo. Reklamacije naj letijo k njemu PSE.