S5/TK-014 Mija
Objavljeno: 18 Sep 2012, 12:22
V Kobaridu sem zavil proti zahodu v smeri Breginja, v Borjani pa spet levo skozi Podbelo. Par kilometrov naprej je na desni strani Napoleonov most, vreden ogleda.
Par sto metrov nad mostom sem zavil levo na makadamsko cesto, ki se v dobrih 800 višinskih metrih povpne do pod Mije. Proti vrhu je kar strma, malo bolj kamnita, a bi se dalo pripeljati tudi z avtom, ki ni terenec. Te gozdne ceste je narejene še dobrih 100m višje, kot je vrisano v Geopediji, to je do cca 1135m.
Tu je veliko obračališče, kjer sem pustil avto.
Zavil sem desno ob bagru, prilezel na manjši kucl, Garmin pa mi je začel kazati pravo smer bolj levo. Me je spet malo nahecal. Spustil sem se navzdol de sedla do obmejnega kamna št. 28 in naprej gor do skalnatega vrha.
Torej bi moral nadaljevati v smeri naprej, odkoder sem se pripeljal z avtom, to je mimo traktorja po novi vlaki. Pa saj itak ni bilo dosti hoje od avta.
Pod vrhom in vrh
Imel sem srečo, da sem pripeljal do konca ceste, ker ni bil delovni dan za sečnjo. Res sta bila vmes dva znaka za prepovedan promet, a bila je nedelja. Takrat se pa z gozdovi ne gospodari.
Kljub S5 maratonu nisem slišal na 2m nikogar od tekmovalcev, še Darje ne, ki sem jo slišal skoraj do Soče. Eno zvezo sem pa le naredil na 2m. 14 zvez sem naredil na 7MHz SSB, od teh 3 S2S.
Toliko o drugi aktivaciji Mije.
LP Bojan
Par sto metrov nad mostom sem zavil levo na makadamsko cesto, ki se v dobrih 800 višinskih metrih povpne do pod Mije. Proti vrhu je kar strma, malo bolj kamnita, a bi se dalo pripeljati tudi z avtom, ki ni terenec. Te gozdne ceste je narejene še dobrih 100m višje, kot je vrisano v Geopediji, to je do cca 1135m.
Tu je veliko obračališče, kjer sem pustil avto.
Zavil sem desno ob bagru, prilezel na manjši kucl, Garmin pa mi je začel kazati pravo smer bolj levo. Me je spet malo nahecal. Spustil sem se navzdol de sedla do obmejnega kamna št. 28 in naprej gor do skalnatega vrha.
Torej bi moral nadaljevati v smeri naprej, odkoder sem se pripeljal z avtom, to je mimo traktorja po novi vlaki. Pa saj itak ni bilo dosti hoje od avta.
Pod vrhom in vrh
Imel sem srečo, da sem pripeljal do konca ceste, ker ni bil delovni dan za sečnjo. Res sta bila vmes dva znaka za prepovedan promet, a bila je nedelja. Takrat se pa z gozdovi ne gospodari.
Kljub S5 maratonu nisem slišal na 2m nikogar od tekmovalcev, še Darje ne, ki sem jo slišal skoraj do Soče. Eno zvezo sem pa le naredil na 2m. 14 zvez sem naredil na 7MHz SSB, od teh 3 S2S.
Toliko o drugi aktivaciji Mije.
LP Bojan