Tudi Grengenwald ni za naše pojme tipičen SOTA vrh, enako kot ON-027. Velja vse kar je zanj že napisal Jure.
Na prevalu je na levi slabo viden odcep, ki se po enostavni leseni zapornici kmalu razširi v kamionsko vlako. Na križišču teh blatnih cest se nahaja pravi SOTA vrh LX-002. Danes vidim, da je tista skladovnica drv, ki je par deset metrov naprej ista, kot na s57xx sliki. Parkirava na robu poti, v križišču raztegnem Inverted V in v pričakovanju pile-upa se zaženem v CW ročico. Malo morgen. Ni pajlapa, ni normalnega šuma na frekvenci, ni tejkerjev, ni nič. S težavo spravim skupaj okoli 15 zvez. Edina svetla točka aktivacije je bil starejši možak, tekač, ki se je zadnji trenutek izognil zanki, napeti v križišču. Tudi tu je bil prisoten QRN bližnje nevihte ter zelo močan QRM (M kot moto), hitre ceste za hrbtom.
Če sva za kolesarjenje z drugega konca mesta in preko centra do tu, se pravi premaganih enih 250 vm, porabila dobro uro, sva se v divjem spustu, ki se neha šele ob vstopu v mesto Luksemburg, znašla prej kot v 10 minutah. Matr ma je letelo.
Po ogledu mesta, po par pivah in močnem kafetu, sva se odpravila na 1000 km dolgo cijazenje proti domu.
LX/S53X/p
Luxembourg
Še par slik.
Za zapisa je kriv s54q, ki me je oštel, da nič ne napišem kako je bilo. Reklamacije naj letijo k njemu PSE.