Pozdravljeni!
Po dolgem času še poročilo.
Zopet sem se službeno mudil v Luksemburgu, toda tokrat sem se odločil da se pojavim na frekvenci. SOTA je bila ravno pravi razlog za to, saj se je LX letos znašel v SOTA družini. Na poti v LX se mi je tokrat pridružil tudi klubski kolega Jure-S57AJJ, ki je bil pripravljen da skupaj napadeva kakšen hrib.
Letalo ravno ne omogoča da brez doplačila vzameš kaj več radioamaterske krame, zato sem vzel samo svoj QRP in nekaj žice. Sprva sem mislil tudi polagalko, vendar je le ta malo narodna za prevažati, pa še dejansko sem videl da jo ne bom potreboval. Za napajanje sem vzel samo 8 AA baterij, v katerih je bilo več kot dovolj energije za vse aktivacije.
Seveda sem pred poletom pripravil vse ustrezno. Zemljevide, LX bandplan, LX-ARM, pa POI-je za Garmina….
LX ARM ima to posebnost da ga je pripravil DK1BN-Walter, ki je tudi association manager, zakaj ravno on pa je že druga zgodba. Takoj ko sem printal in označeval zemljevide sem videl, da je nekaj napak v koordinatah, zlasti na LX-002 in LX-003, pa še kaj bi se našlo.
Za SOTA delo se je našel čas šele pozno popoldan, saj so bile prej druge aktivnosti, tako da je bilo zelo malo časa na razpolago za delo na frekvenci.
Največji problem je predstavljalo vreme, saj nikoli nisi vedel kdaj se bo »ulilo«.
Veliko uslugo lovcem je naredil Jure, ki je s sabo vzel VX-8, tako da naju je bilo moč spremljati tudi na APRS-ju, za katerega pa sem kasneje izvedel da naju je spremljalo kar nekaj ljudi, saj so takoj videli ali aktivacija sploh bo. Jure je skrbel tudi za navigacijo in za fotografijo. Na vse aktivacije sva štartala iz mesta Luksemburg.
1.dan, LX/LX-002 Grengenwald 431m
Sploh ne vem če lahko rečem hrib, lahko pa zagotovo trdim da je šlo za aktivacijo v pravem SOTA stilu.LX-002 leži tik poleg glavnega mesta in jo je brez kakšnih posebnosti doseči peš. Seveda če poznaš kako deluje mestni in medkrajevni promet je še veliko bolj lažje. Moja napaka je bila da nisem vedel da kartice za mestni promet lahko brez problema uporabiš za medkrajevni zato sva se peljala samo z mestnim avtobusom do najsevernejše postaje v mestu in od tod nadaljevala peš. V eno smer sva prehodila 7 km, skupaj torej 14 km, kar ni bil ravno mačji kašelj.
Vrh sploh ni vrh, ampak je ena sama poraščena ravnina z visokimi, debelimi bukvami, po kateri je speljana cesta namenjena za spravilo lesa.
Ker nisem imel polagalke sem za prvo aktivacijo napel dipol na kakih 5 metrih višine. Na bandu je bilo slabo in očitno so mokre košate bukve zaustavile signal s težavo naredim nekaj zvez. Seveda kot sem napisal v najavi za šalo poizkusim tudi na 2m-fm, kjer ni bilo odziva.
Vrneva se pozno zvečer, oba izmučena od hoje.
2.dan, LX/LX-004 Widderbierg 386
Posebnost tega dneva je bil močan veter, pa tudi to da sva tokrat uporabila vlak. Ko povprašam za karte izvem da v bistvu karto že imam. Ja, to je tista s katero lahko stopim na mestni avtobus, pa na medkrajevni avtobus, sedaj pa velja tudi za vlak in to za po celi državi. Ena karta ki stane 1,2 evra velja 2 uri, tako da lahko po mili volji prestopaš kakor želiš, skratka udobno in Gorenjcu prijazno.
Za LX-004 lahko rečemo da gre za hrib, mogoče bi ga lahko primerjal z našo Rašico ali kaj podobnega. Tokrat anteno napnem na jasi ki je tik poleg vrha. Seveda se tokrat pozna da je malo bolj odprto in naredim malo več zvez.
3.dan, LX/LX-001 Steekammchen 456m
Če ne narediš najvišjega SOTA vrha nisi naredil nič, zato sva se tretji dan odpeljala na sever in tudi tokrat z vlakom. S časom sva bila zelo na tanko, tako da v naglici pozabila fotoaparat, a je sreča da so dandanes tudi na telefonih. Za zadnji dan postavim vertikalko, saj je od vseh treh vrhov ta najbolj odprt in razgleden. Tokrat naredim največ zvez, vendar moram zopet predčasno zaključiti saj se je že približal dež, pa tudi vlak ni čakal.
Na vseh aktivacijah mi je bilo najbolj slišati S5 postaje, zakar se vam še posebej zahvaljujem. Uspel sem z S57AX, S51RU, S57MPU, S51ZG, S58MU, S56AW, kartice pridejo.
Vedno pa sem delal domačina LX1NO-Norbija, ki verjamem da ga vsi poznate. Norby je znan po svojih turbo aktivacijah širom Evrope, pa tudi kot lovec se rad oglasi. Z njim smo se srečali tudi naslednji dan na pivu, kjer smo govorili ogromno okoli SOTE, pa tudi o drugih postranskih zadevah .
Za konec naj navedem še nekaj povezav, če se boste mudili v LX deželi.
http://www.cfl.lu - Vlak
http://www.vdl.lu - Mesto Luksemburg (avtobus,..)
http://www.rlx.lu/ - Ham uradna stran (bandplani)
http://www.rlx.lu/rl_forum/index.php - HAM forum
http://map.geoportail.lu/?lang=fr - Zemljevid
Kakšna boljša slikca gre pa v galerijo.
lp
LX/LX-001, LX/LX-002, LX/LX-004
Moderator: s58r
Re: LX/LX-001, LX/LX-002, LX/LX-004
Čestitke za SOTA aktivacije po Evropi in opise le teh s prve roke. Vidim, da so vrhovi lahko tudi takšni. Predvsem uporaben pri tem je bil vajin APRS, kjer se je lepo videlo, kdaj sta postavljala dipol....hi.
Hvala za zvezo. Lepo vaju je bilo delati.
Hvala za zvezo. Lepo vaju je bilo delati.
Re: LX/LX-001, LX/LX-002, LX/LX-004
Lepo! Primerno tudi za poleti, sence sodeč po slikah več kot dovolj
Jure S57XX