Po dopoldanski aktivaciji Komušine sem nameraval aktivirati še Crni vrh E//BO-070, ki leži v smeri proti Doboju. Zapeljal sem se nazaj v Teslić, nato pa v Jelah, Tešanj in Novi Šehar. Tu pa kljub printanem zemljevidu iz SOTA MAP, Garminu in spraševanju spet nisem našel ceste proti vrhu. Spet kapitulacija!
V vaseh imajo lepe kopice sena, kakor večje notranjske ostrnice, gozdne ceste pa včasih za znoret.
Nato pa spet nazaj v Jelah, Doboj in proti Tuzli v Gračanico. Tam sem zavil severno v hrib skozi Babiće proti hribu Trebavac, na katerem so trije SOTA vrhovi. Prvi na južni strani je Vis 2. Pod vikendi in spomenikom padlim Bošnjakom sem zavil po makadamu desno.
Kmalu sem pripeljal do razcepa, toda leva pot je bila bolj kolovoz, desna pa naj bi vodila proti vrhu Vis 1. Toda ta levi kolovoz je bil slabo zvožen, na razcepu pa znak za mine.
Tu pa jaz nebi vozil, niti šel peš. Obrnil sem nazaj do preje omenjenih vikendov in se šel peš malo razgledat. Desno v hrib je bil gozd, na vsakih par deset metrov pa table za mine. Še en vrh, ki ga ne bom uspel aktivirati. Tam so bili tudi neki bunkerji od slavne naše bivše armije, ki nas naj bi branila pred tujim sovražnikom. V strahu pred sovragom so v gozdu položili mine. Še malo naprej je bila gozdna meja označena z rumenimi trakovi »MINES«, zraven pa tabla z napisom, da bojo začeli z razminiranjem.
V vikendih nikjer nikogar, da bi kaj vprašal. Nato pa sem višje zagledal avto pred zadnjim vikendom. Pa še registracija je bila ljubljanska! Pozvonil sem, odprla mi je Ljubljančanka. Tam so bili še neki domačini in mi povedali, da grem lahko tik pod 681m visok vrh po poti med gozdom in leseno ograjo. Samo ne v gozd! Tudi tu so bile ob robu gozda na vsakih 50m table za mine. Sam vrh je bil 15m nad koncem poti.
Pot ob gozdu, konec poti s klopco in spodaj vikendi
Na ograjo sem privezal polagalko, dvignil žice in jih tudi privezal na leseno ograjo. Da bi žice privezal na kakšen grm na robu gozda, to pa ne. Na 40m SSB sem naredil 22 zvez, z našimi le z Milanom S58MU.
Misli sem, da bom ta dan aktiviral še Vis 1, zato sem kar hitro zaključil in pospravil.
Toliko o prvi aktivaciji v bližini min v gozdu tik pod vrhom Vis 2.
Hvala vsem za oglašanje, eni so bili s QSO-jem z E7 navdušeni.
73, Bojan
E7/BO-071 Vis 2
Moderator: s58r
E7/BO-071 Vis 2
Zadnjič spremenil S56LXN, dne 28 Okt 2013, 07:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: E7/BO-071 Vis 2
Bojan, hvala za zanimivo zgodbo.
Ker sem to slučajno opazil na eni od tvojih slik, bom izkoristil priliko in pokomentiral splošno izobešanje zastav na naših aktivacijah. Sicer nisem strokovnjak za to področje, vendar mislim, da bi morala državna zastava biti vedno izobešena nad SOTA zastavo, in tega pravila se tudi sam držim. Izobešanje več zastav na istem drogu sicer po stroki ni pravilno in zato ta kombinacija ni nikjer predpisana, vendar pa Zakon o grbu, zastavi in himni Republike Slovenije ter o slovenski narodni zastavi (Ur.l. št. 67/1994 ) pozna izobešanje državne zastave v družbi drugih zastav in v vseh kombinacijah je državna zastava dominantna (centralna, sprednja ali najvišja). Torej, če že na aktivacijah ponosno obesimo slovensko zastavo, naj bo ta na častnem, najvišjem mestu.
LP, Mitja
Ker sem to slučajno opazil na eni od tvojih slik, bom izkoristil priliko in pokomentiral splošno izobešanje zastav na naših aktivacijah. Sicer nisem strokovnjak za to področje, vendar mislim, da bi morala državna zastava biti vedno izobešena nad SOTA zastavo, in tega pravila se tudi sam držim. Izobešanje več zastav na istem drogu sicer po stroki ni pravilno in zato ta kombinacija ni nikjer predpisana, vendar pa Zakon o grbu, zastavi in himni Republike Slovenije ter o slovenski narodni zastavi (Ur.l. št. 67/1994 ) pozna izobešanje državne zastave v družbi drugih zastav in v vseh kombinacijah je državna zastava dominantna (centralna, sprednja ali najvišja). Torej, če že na aktivacijah ponosno obesimo slovensko zastavo, naj bo ta na častnem, najvišjem mestu.
LP, Mitja