S5/BI-080 Tratna

Moderator: s58r

Odgovori
s58r
Prispevkov: 276
Pridružen: 10 Maj 2008, 18:27

S5/BI-080 Tratna

Odgovor Napisal/-a s58r »

Nedelja, 31.10,2010 in nepričakovano ugodne vremenske razmere, smo me vzpodbudile, da sem po dolgem času izvedel aktivacijo.
Tratna, »majhen vrh«, ki se nahaja nad Slivniškim jezerom, v bližini Šentjurja.

Slika

Pogled na bližnji vrh S5/BI-080, katerega lahko takole vedno gledam iz lokacije mojega vikenda,
ki pa se nahaja na nasprotni strani Slivniškega jezera.

Slika
Dostop do Šentjurja je iz smeri Celja po lokalni cesti za Rogaško Slatino, ali pa po avtocesti CE-MB, izvoz za Dramlje. Skozi Šentjur nadaljujemo proti Rogaški in pred ravnino na koncu katere se nahaja kmetijska šola, v semaforiziranem križišču zavijemo desno, proti Kozjem. Preko železnice, nato skozi naselje Nova vas nadaljujemo naravnost, do odcepa za Gorico pri Slivnici, pomeni da zavijemo levo preko manjšega mostu, se povzpnemo po klancu navzgor, na vrhu katerega je tabla z napisom Tratna, kjer zavijemo levo. Ker sta dva odcepa skupaj in oba asfaltirana, moramo paziti, da zavijemo na tistega ki se spušča in nas vodi do brane Slivniškega jezera. Pred brano zavijemo levo in se vzpenjamo po ovinkasti cesti navzgor. Malo nerodno, ker je veliko odcepov in ne vemo kam, zato sledimo napisu »Klub ljubiteljev narave Felice«…. ( karkoli že to pomeni … hi. In ko na vrhu zagledamo kapelo, je levo od nje manjša planota oz. vodni zbiralec. Sicer se je možno pripeljati vse do vrha…. Vendar vsaj »minimum rekreacije« ne škodi…

Slika
Za vodnim rezervarjem, se nahaja vrh .... dosti prostora za postavitev kv anten....

Slika
V mirnem nedeljskem jutru, hitro postavim vertikalko, se še dvakrat sprehodim do avtomobila, da znosim vse potrebno, malo poslikam in začnem z delom. Med tem se mi približa prijazen kuža in ker se ne dam motiti, ga odpravim z polovico čokoladne tablice. Očitno zadovoljen z priboljškom, se mirno uleže nekaj metrov stran in opazuje celo početje…

Naredil sem 68 zvez, od tega 16 DXCC ( 9A, DL, G, OK, HB, F, HA, OE, ON, S5, I, SM, LY, SP, LZ, LA ), seveda vse samo na 40 m.Lahko bi še več, vendar se je iz zahoda začelo hitro oblačiti, motnje so postajale vse močnejše, prav tako veter, ki mi je podrl površno postavljeno palico ( na rahlo privezano ob drevo… ). To sem hitro postavil nazaj in ker sem moral ponovno razpeti radiala, sem ju na hitro prijel in vrgel od sebe. A glej ga zlomka…. Kuža se je odločil, da pomaga ( verjetno v upanju na drugi del čokolade ), zagrabi izolator, ki se je nahajal na koncu radiala in mi ga prinese. Seveda nisem imel časa da ga prepričujem in zato hitro ponovno vržem izolator stran od sebe, kajti lovci so se kar usuli in bilo je potrebno hitro odgovoriti… No kuža pa je ponovno skočil do izolatorja in mi ga prinesel oz. bolje povedano, privlekel, skupaj z radialom…… :evil: .
Ni bilo druge variante, kot da današnjo aktivacijo zaključim ;) .


73 de S58R - Rado

Uporabniški avatar
s57xx
Prispevkov: 1066
Pridružen: 19 Maj 2008, 08:08
Kraj: Škofja Loka

Re: S5/BI-080 Tratna

Odgovor Napisal/-a s57xx »

O, tudi na teh koncih se jesen še ni čisto poslovila ... še vedno precej barvito :)
Jure S57XX

s58r
Prispevkov: 276
Pridružen: 10 Maj 2008, 18:27

Re: S5/BI-080 Tratna

Odgovor Napisal/-a s58r »

Mimogrede......

Tokratna aktivacija je bila namenjena preizkusu vertikalke, bolje rečeno primerjavi lanskih rezultatov na tej lokaciji. Že res da sem takrat delal pod znakom S58SOTA in da je bilo poletje.... ter narejenih nekaj čez 70 zvez..... vendar takrat sem postavil delta lup za 40 m ( zgornji vrh na višini 11m, spodnja konca pa okoli 1,5 m nad zemljo ), ker je to na tej lokaciji pač bilo možno.....in glede na bližino, dosti razpoložljivega časa...
Tokrat je bila zadeva enostavnejša..... vertikalka in dva radiala.... Razen relativno velikega števila zvez, sem tokrat brez problema uspel narediti tudi "lokalce" S5, 9A ....
Še ena potrditev v smeri razmišljanja da bi si nabavil Buddistick, zima bo tu in padanje snega za vrat, pri postavljanju antene, ni ravno prijetna zadeva... ;)

lp
Rado

Odgovori