9H/GO-001 Ta'Dbiegi

Moderator: s58r

9H/GO-001 Ta'Dbiegi

OdgovorNapisal/-a S56LXN » 10 Mar 2015, 10:11

Kot skoraj vsak teden mi je žena spet težila, kam bova pa zdaj kam šla. Jaz kam pa, na Malto vendar. Že pred tem sem jo imel v mislih. Tam sta le dva SOTA hribčka, en na Malti, drugi pa na sosednjem otoku Gozo. Vedel sem, da moram za oddajanje z Malte dobiti začasno dovoljenje z njihovim RA znakom. Na SOTAwatch2 Reflectorju sem poiskal podatke, kako priti do njihovega znaka. Po netu sem jim poslal 10 dni preje izpolnjen formular, nato po njihovi zahtevi še PDF potnega lista in po enem tednu dobil spet v PDF obliki znak, band plan, kaj smeš in kaj ne smeš. Začasen znak za 3 mesece je bil 9H3BS.
Spomladi 2015 je žena našla agencijo s cenovno ugodno varianto skupno z najemom avta in poceni letalskim prevoznikom. Za večji nahrbtnik teže do 15kg s polagalko s 60cm dolgimi elementi sem že agenciji doplačal 30€, kajti s seboj imaš lahko na letalu le manjši kovček teže do 10kg in ročno prtljago.
Na Malti se vozi po levi. Meni povzroča nekaj težav dan ali dva širina avta na levi strani. Menda vozim skoraj po levem grabnu. Fabia z navadnim menjalnikom je imela vsaj ročke na volanu za brisalce in smerokaze postavljene tako, kot smo vajeni mi. Problem je, ker začetki in konci mest in naselij niso označeni in se težko orientiraš. Pa še zemljevida nisva dobila na letališču, kjer sva prevzela avto. Hotel sva dolgo iskala, toda s pomočjo prijaznih domačinov sva ga le. V hotelu sva kupila zemljevid, kombinacijo avtokarte in turističnega zemljevida, na zadnji strani pa plane mest.
Tretji dan sva se odpeljala proti zahodu Malte in s trajektom na sosednji zahodni otok Gozo. Trajekt se plačuje le nazaj grede. Po nekaj ogledih sva se odpeljala na zahodni del v Dwejra Bay pogledat azurno okno, ki pa je sedaj že podrto.


Slika

Nato sva iskala pot na Ta'Dbiegi med San Lawrenzom in Santa Lucijo. Z zahodne strani ni bilo ugodne poti navzgor zaradi polj in blata. Sam sem mislil 194m visok hribček naskočiti z vzhodne strani, toda ob cesti na severni strani sva videla, da bi tu lahko šla navzgor, pa še parkirišče za avto je bilo tu pred nekakšnim muzejem.

https://photos.google.com/album/AF1QipM ... 2lt5M2oDrK



Šla sva skozi muzejski kompleks in na koncu mimo vrat ograje po malo blatni s travo poraščeni stezi navzgor proti vrhu, ki se ga vidi že od daleč.

Slika



Pot se neha pred njivo z že visoko pšenico. Toda tu se nekateri že hodili in sva šla naprej še midva, čeprav jaz s težkim srcem.

Slika



Nato mimo kamnite hiške, kjer je v spodnjem kamnu luknja in skozi potegnjena vrv.

Slika



Potem pa naravnost kar strmo navzgor med redko posejanim bobom, visoko deteljo in trnastimi rožami. Ene niso bile trnaste.

Slika


Po dobrih 20 minutah sva prilezla na vrh, kje je dovolj prostora za postavljanje anten. Dobro, da sem imel s seboj kline ozirom daljše žičnike, kajti večjih kamnov za sidranje polagalke tu ni. Le kraka žične antene sem lahko privezal na manjše kamne. Slike od postavljanja polagalke in z aktivacije:

Slika

Slika

Slika

Slika


Na vetrovnem vrhu sem naredil skromnih 5 zvez na 20m , 2 na 10m in 2 na 17m SSB. S HB9BIN/p sem na 40m komaj naredil S2S zvezo, na 17m pa 59+. Škoda, da me ni slišal nobeden iz S5.


Še nekaj fotografij z vrha, kjer so kar lepi razgledi.

Slika

Slika

Slika

Slika



Toliko o aktivaciji z najvišjega griča na otoku Gozo.
73, Bojan 9H3BS/p (S56LXN)
Uporabniški avatar
S56LXN
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 14 Jan 2009, 07:30

Vrni se na SOTA 9H

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron