S5/TK-005 Mrzovec

Moderator: s58r

Odgovori
s51zj
Prispevkov: 93
Pridružen: 12 Apr 2009, 18:48

S5/TK-005 Mrzovec

Odgovor Napisal/-a s51zj »

Lepa napoved s soncem v zahodni Sloveniji je pripomogla, da sem se to zadnjo oktobrsko nedeljo odpravil v Trnovski gozd na aktivacijo 1407 visokega Mrzovca z oznako S5/TK-005. Ob prebiranju Jurijevega S57X poročila oziroma opisa »trojčka«, sem imel v rezervi še Praprot S5/TK-006. Uro smo ponoči premaknili nazaj, tako da zjutraj ni bilo problema »že« ob osmih odriniti iz Ljubljane. Še vedno prekasno, kot se je izkazalo popoldne, ko je bila tema uro prej kot dan poprej.

Slika
Rdeče pot z avtom iz smeri Predmeje, modra peš pot na Mrzovec in spodaj na Praprot

Do izhodiščne oziroma orientacijske točke, ki jo opisuje Jurij, to je preval z imenom Prevala (1079 m) sem prišel tako, da sem se pripeljal skozi Predmejo in nadaljeval v smeri Lokve. Peljal sem mimo odcepa za Mali Golak (S5/TK-003) kjer se konča tudi asfalt in nadaljeval po makadamski cesti še par sto metrov, nato v 180 stopinjskem desnem ovinku iz te ceste zavil levo na cesto, ki vodi na Čaven in planinski dom Antona Bavčerja. Po kilometru in pol, kjer nas oznake v križišču usmerjajo levo za planinski dom Antona Bavčerja je odcep naravnost na gozdno cesto. Ta ima rampo, ki je dvignjena in nadaljujem po tej cesti.

Slika
Y razcep: navzdol proti Mrazovcu levo navzgor proti Praproti

Tako pripeljemo do Y razcepa, po desnem kraku se spustimo navzdol do Prevale, po levem pa sem se (nazaj grede) peljal še par sto metrov navzgor do parkirišča in izhodišča za naskok na Praprot. Lahko pa bi bil izhodišče za Praprot tudi ta razcep saj je na razpolago nekaj prostora, da umaknemo avto s ceste. Na Prevali zapeljemo levo na asfaltno cesto in po nekaj metrih desno nazaj za makadam. Tam je na prometnem znaku načečkano Mrzovec. Peljem par deset metrov po cesti in me ustavi debela veja na cesti. Jo odstranim, še pred prvim ostrim desnim ovinkom pa sem prisiljen kar parkirati, saj nizko čez cesto visi polomljeno drevo. Čeprav sem načrtoval, da se peljem višje, tokrat brez motorke in sekire ne bi šlo. Zadnji (prvi) mokri sneg je polomil kar nekaj dreves in vej, ki zapirajo cesto in čakajo na odstranitev.

Slika
Zapis GPS sledi hoje na vrh. Sestop po isti poti razen z vrha delček poti, ki je obarvan drugače

Slika Slika
Slika
Le nekaj od številnih ovir na cesti

Tako sem po cesti, ki se zlagoma vzpenja do vrha, pešačil malo manj kot uro in pol in tudi to je bil razlog za debelo zamudo glede na napovedan pričetek aktivnosti na SOTAwatch.

Vrh je mizast, travnat, z obodom, spominja na zaprt vulkanski krater. Obod in pobočje je poraščeno, na južni strani je postavljen mogočen trigonometrični »kamen« in planinska skrinjica z vpisno knjigo.

Slika
Vrh s pps in vpisno skrinjico. (ni vetra zastavica je podprta)

Slika Slika
Pogled z vrha trigonometričnega kamna na jaso

V bližini postavim pps z žično vertikalko. Za dipole bi bilo potrebno stopiti na jaso in prostora bi bilo za vse dolžine. Razgledi z vrha so zgolj skozi drevje, ob sestopu na severno stran do gozdne ceste pa se odpre pogled proti Alpam.

Slika
Pogled proti severu izpod vrha


Na 7MHz se najprej oglasim OK2PDT/P, ki je klical CQ SOTA, nato pričnem s CQ tudi sam. Po pol ure pileupa se prestavim na 10 MHz vendar brez uspeha. Na 145 MHz je bilo kar nekaj zvez, na 70 cm pa me ni slišal nihče. Narejenih je bilo 20 QSO na 7 MHz/cw in 14 zvez na 145 MHz/fm. Dve sta bili S2S. Ob 13.40 uri imam vse pospravljeno in jo mahnem navzdol. Do avta porabim dobro uro. Bil je čudovit sončen dan, brez oblačka in brezvetrje.

Hvala vsem z zveze in spote.

73, Sergej S51ZJ

Odgovori